среда, 10 апреля 2013 г.

Լինել, թե՞ չլինել....սա է խնդիրը...

Երկու օր շարունակ չէր դադարում բուռն քննարկումները Գորիսի թիվ 1 հատուկ դպրոցի /գիշերօթիկ/ ճակատագրի շուրջ ԳԵՄ գրասենյակում, որտեղ ԻնֆոՏան աջակցությամբ իրականանում էր ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի կազմակերպած հանդիպում-քննարկումը: Հանդիպմանը մասնակցում էին  ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի ,ՀՀ Կրթության և  գիտության,  Աշխատանքի և սոցիալական, Տարածքային կառավարման  նախարարությունների ներկայացուցիչները, ՀՀ Սյունիքի մարզպետարանի  Երևանի Բժշկահոգեբանամանկավարժական կենտրոնի տնօրենը, Գորիսի թիվ 1 հատուկ դպրոցի տնօրինությունը և մասնագետներ, Գորիսի թիվ 3 և 6 ներառական դպրոցների տնօրինությունները և մասնագետներ, Գորիսի հաշմանդամ երեխաների ցերեկային խնամքի կենտրոնի տնօրինությունը և այլ ՛ահագրգիռ անձիք:
Բուռն քննարկումների արդյունքում ներկաները փորձում էին առաջարկել այնպիսի տարբերակներ, որն ընդունելի կլիներ բոլոր կողմերի համար և կաշխատեր ի շահ մանկավարժական կոլեկտիվի և դպրոցի սաներիՀոգեբանամանկավարժական կենտրոն, երկարօրյա դպրոց, ցերեկային խնամքի կենտրոն... Փաստն այն է, որ 50 տարի շարունակ Գորիսի երեխաներին բարձրորակ կրթություն տվող, ծնողների և հասարակության կողմից հարգված  գիշերօթիկ դպրոցը 2014 թ-ից  այլեվս  չի գործելու: Ցավալի է...Բայց փաստ...

2 комментария:

  1. Նախ ներկայանամ` ծնողների անունից , որ շատ սխալ բան եք մտածել, այն մասին, որ դպրոցը ուզում եք փակել: Իսկ դուք մտածում եք արդյոք, թե Գորիսի թիվ 1 հատուկ դպրոցում ինչքան կարիքավոր աշակերտներ են սովորում , մենք ծնողներս շատ շնորհակալ և երախտապարտ ենք դպրոցի ցանկացած ուսուցչից, հատկապես տնօրինությունից, մենք տեսնում ենք , թե նրանք ինչպես են վերաբերվում մեր երեխաների հետ, ինչ ծնողական խղճով են վերաբերվում: Տնօրեն պարոն Շալունցին պետք է ոչ միայն պատվոգրեր տալ, այն նրան շնորհել մեծ մարդ կոչմանը, ով իր երեխայից չի տարբերում մեր երեխաներին: Ափսոսում եմ, եվ ծնողների կողմից խնդրում եմ, որ նման բան չանեք, մեր երեխաները այլ դպրոցից են գնացել այնտեղ, և հիմա զգում ենք, որն է դպրոց կոչվում, թե ինչ հրաշալի դպրոց է, չանեք նման բան, ես նաև հանրապետության նախագահին եմ խնդրում, որ աըդ դպրոցը չփակի և իհարկե Կրթության նախարարին: Մտածեք ինչ եք անում;

    ОтветитьУдалить
  2. Իսկ ուսուցիչների մասին մտածում են? , մեր երեխաներին կտանեք այլ դպրոցներ, իսկ ուսուցիչների մասին մտածել եք, նրանք ամեն մեկը իր տան հոգսն են քաշում, հիմա ինչ է լինելու , այս թեմայի շուրջ մտածեք :

    ОтветитьУдалить